Liana Lowenstein,
magistra socialnega dela in registrirana klinična socialna delavka, certificirana igralna terapevtka in supervizorka, certificirana TF-CBT terapevtka.
Ustvarjalne intervence za otroke ob razvezi
Creative Interventions for Children of Divorce
Predavateljica bo na tem srečanju predstavila najnovejše teorije in raziskave o otrocih ob ločitvi, predstavila pa bo tudi ustvarjalne tehnike vzpostavljanja odnosa, ocenjevanja in obravnave, s katerimi bodo terapevti dobili orodja za učinkovito posredovanje v zapletenih primerih razvez zakonskih in partnerskih odnosov. Predstavila bo kratek teoretični pregled, vključno s politikami najboljše prakse, ohranjanjem nevtralnosti, razumevanjem težav pri stikih med starši in otroki ter smernicami za delo z zelo konfliktnimi starši.
Dr. Giandomenico Bagatin,
dr. psihologije, geštalt psihoterapevt, supervizor in učitelj, certificiran geštalt igralni terapevt, supervizor in učitelj po modelu Oaklander in Carroll, ustanovitelj in koordinator programa geštalt igralne terapije v Italiji, EMDR praktik.
Gestalt igralna terapija: zdravljenje otrok s pomočjo igre, stika, odnosa in občutka sebe
Gestalt play therapy: healing kids through play, contact, relationship and sense of self
Dr. Bagatin bo na tem predavanju predstavil Oaklanderjev pristop h gestalt igralni terapiji. Predavanje bo nagovorilo glavne težave, zaradi katerih otroci prihajajo v terapijo. Terapevtski proces, predloge medijev in projektivnih aktivnosti ter pet korakov Oaklanderjevega projektivnega cikla.
Ferdinand Bijzet,
gestalt izkustveni družinski terapevt in psihoterapevt ter učitelj znotraj modalitete, direktor Kemplerjevega inštituta na Nizozemskem.
Najprej družina, nato otrok. Kako delati z otroki znotraj družinske dinamike
First the family, then the child. How to work with children within the family dynamics
Predavatelj bo na tem predavanju govoril o tem, zakaj je pomembno, da otrokovo vedenje in simptome najprej preučimo v kontekstu družine. Saj kot pravi, je simptomatsko vedenje pogosto odziv na nefunkcionalne elemente v družini. Zato je pomembno, da terapevt najprej poišče funkcijo simptoma v posamezni družini, preden začne delati z otrokom. Šele po preučitvi družinskega delovanja in njegovega vpliva na simptom, je mogoče narediti korak k individualni diagnozi in zdravljenju.
As. dr. Tanja Šraj Lebar,
dr. psihologije, certificirana integrativna psihoterapevtka in psihoterapevtka za otroke in mladostnike, supervizorka v edukaciji, aktivna članica društva SINTA in EIATSCYP.
Standardi usposabljanja: varna pot za bodoče psihoterapevte ter ranljive otroke in mladostnike
Training standards: a safe path for future psychotherapists and vulnerable children and young people
As. Dr. Šraj Lebar bo na tem predavanju predstavila standarde za izobraževanje strokovnjakov, ki delajo ali sodelujejo z otroki in mladimi, ki so jih razvili v zadnjih dveh letih v sklopu EIATSCYP (Evropsko interdisciplinarno združenje za terapevtske storitve za otroke in mlade), skupaj s partnerji po vsej Evropi. Standardi so zasnovani tako, da zagotavljajo varnost in učinkovitost različnih pristopov, potrdili pa so jih člani različnih organizacij.
Dr. Barbara Horvat Rauter,
dr. psihologije, spec. klinične psihologije, certificirana transakcijska analitična psihoterapevtka, članica Društva SINTA.
Psihoterapija otrok in mladostnikov – podobnosti in razlike
Psychotherapy of children and adolescents – similarities and differences
Dr. Horvat Rauter bo na predavanju govorila o tem, kako se psihoterapevtska obravnava otrok in mladostnikov razlikuje od obravnave odraslih ter izpostavila dve ključni razliki le-teh. Na predavanju pa bo predstavila tudi razlike med različnimi razvojnimi obdobji in prilagoditve v terapevtskih pristopih.